Талдықорған қ., Ескелді Би к-сі №224

+7 (7282) 41-86-62
almoblkardio@almoblkardio.kz

Скриншот 16 02 2024 133351Егер Сіз:
- медициналық қызмет көрсету сапасына риза болмасаңыз;
- медициналық персоналдың дөрекі көзқарасына тап болсаңыз;
- тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілетін қызметтер үшін медициналық персоналдың ақшалай қаражатты бопсалау фактілеріне тап болсаңыз;
- егер сіз медициналық көмек көрсетудің тәртібі мен сапасына байланысты басқа да проблемалық мәселелерге тап болсаңыз,
Сіз Ішкі аудит қызметіне жүгінуге құқылысыз!
Телефон арқылы хабарласа аласыз:
Сенім телефондары 8(708)427-26-72 (8.00-ден 17.00-ге дейін)
WhatsApp желісі бойынша 8(777) 386-05-44


Кардиологиялық орталығының әр бөлімшесінде орналасқан азаматтардың өтініштеріне арналған жәшіктер.
Әр бөлімшеде және өтініш жәшіктерінің жанында, пациенттерге қолжетімді жерлерде орналасқан шағымдар мен ұсыныстар кітаптары бар.
Біз Сіздің өтінішіңізді мүмкіндігінше қысқа мерзімде қарастырамыз және күнтізбелік бес күннен кешіктірмей нәтижелер бойынша ақпарат береміз.
Медициналық қызмет көрсету сапасына қатысты мәселелерді шешуге, сондай-ақ даулы жағдайлар, шағымдар туындаған кезде әрдайым көмектесуге дайынбыз.
---
Если Вы:
- остались недовольны качеством оказания медицинских услуг;
- столкнулись с грубым отношением со стороны медицинского персонала;
- столкнулись с фактами вымогательства денежных средств медицинским персоналом за услуги, оказываемые в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи;
-если Вы столкнулись с другими проблемными вопросами, связанными с порядком и качеством оказания медицинской помощи,
Вы вправе обратиться в Службу внутреннего аудита.
1. Вы можете обратиться по телефонам:
телефоны горячей линии 8(708)427-26-72 (с 8.00 до 17.00)
по линии Whatsapp 8(777)386-05-44
ящики для обращений граждан, расположенные в каждом подразделении кардиологического центра
книги жалоб и предложений, находящиеся в каждом отделении и возле ящиков обращений, в доступных для пациентов местах.
Мы рассмотрим Ваше обращение в возможно короткие сроки и не позднее пяти календарных дней предоставим Вам информацию по результатам.
Всегда готова помочь для решения вопросов касательно качества оказания медицинских услуг а так же при возникновении спорных ситуаций, жалоб.