Талдықорған қ., Ескелді Би к-сі №224

+7 (7282) 41-86-62
almoblkardio@almoblkardio.kz

ШЖҚ "Облыстық кардиологиялық орталық" МКК медицина қызметкерлерінің кәсіби әдеп кодексі "облыстың денсаулық сақтау басқармасы"ММ

  1. 1. Жалпы ережелер

1.1.    "Алматы облысының Денсаулық сақтау басқармасы" ММ "Облыстық кардиологиялық орталығы" ШЖҚ МКК медицина қызметкерлерінің кәсіптік әдеп кодексі (бұдан әрі-Кодекс) кәсіптік әдептің жалпы қағидаттары мен кәсіптік мінез-құлықтың негізгі қағидаларының жиынтығы болып табылады.

1.2.    Осы Кодекс "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" ҚР Кодексіне және денсаулық сақтау саласындағы басқа да қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес әзірленді.

1.3.    Осы Кодекстің ережелері медициналық тіркеушілерді, кіші және өзге де персоналды, медициналық ұйымдарда практикадан өтіп жатқан медициналық ЖОО, колледж студенттерін қоса алғанда, атқаратын лауазымының деңгейіне және жұмыс кезеңіне қарамастан Орталықтың барлық қызметкерлеріне қолданылады.

1.4.    Осы кодекс орталық қызметкерлерінің өз лауазымдық міндеттерін орындау тиімділігін арттыруға арналған

1.5.       Орталыққа жұмысқа түсетін Қазақстан Республикасының азаматы Кодекстің ережелерімен танысады, оларды өзінің кәсіби қызметі процесінде сақтайды және осы Кодекстің ережелерін сақтау бойынша барлық қажетті шараларды қабылдайды

  1. 2. Ұйымның миссиясы мен құндылықтары.

Біздің миссиямыз:

Бар жақсылық-білім, тәжірибе және сүйіспеншілік ғылымның игілігі үшін!

 Ең жақсысы - науқастың игілігі үшін білім, тәжірибе және махаббат!

Адамға стандартты және инновациялық технологиялар негізінде және қан айналымы жүйесінің ауруларын емдеуде әлемдік ғылым мен практиканың жетістіктерін пайдалана отырып, жоғары білікті, қолжетімді медициналық көмек көрсету.

Біз қызметкерлердің біліктілігін үнемі арттыру және жоғары корпоративтік мәдениетті, кәсіби Ар-намыс пен мақтанышты қалыптастыру арқылы аурухананың тәжірибесі мен дәстүрлеріне негізделген пациенттерге диагностика, емдеу, сауықтыру және медициналық қызмет көрсету сапасын тұрақты түрде арттырамыз.

Біз көмек сұраған әрбір адам үшін жауапкершілікті білеміз.

Біздің құндылықтарымыз:

- біздің пациенттермен және серіктестермен қызметтің заңдылығы мен әдептілігі

- қауіпсіз және оңтайландырылған медициналық көмек көрсету

- пациентке бағытталған сапаны қамтамасыз ету

- жаңа технологиялар мен жабдықтарды енгізу

- персоналдың кәсіби біліктілігін қолдау және дамыту

- корпоративтік

  1. 3. Кодекстің Мақсаттары

3.1. Осы Кодекстің мақсаты медициналық қызметкерлердің функционалдық міндеттерін орындау барысында олардың өзара іс-қимылының тиімділігін арттыруға және ұйымның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған негізгі құндылықтарын, жұмыс принциптерін, этикалық стандарттарын және кәсіби мінез-құлық қағидаларын айқындау болып табылады.

  1. 4. Кодекстің Міндеттері

4.1. Медицина қызметкерінің құндылықтарын анықтау және әрбір қызметкерді осы құндылықтарға баулу тетіктерін іске асыру.

4.2. Жоғары этикалық стандарттарға негізделген корпоративтік мәдениетті дамыту үшін қолайлы орта қалыптастыру.

4.3. Жұмыс нормалары мен стандарттарын – коммуникация, корпоративтік мәдениет ережелерін, ұжымда жұмысты тиімді ұйымдастыру нормаларын айқындау және бекіту

5.Медицина қызметкерлерінің құқықтары мен міндеттері

5.1. Медицина және фармацевтика қызметкерлерінің құқығы бар:

1) кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жағдайларды қамтамасыз ету;

2) жеке медициналық практика және фармацевтикалық қызмет;

3) Егер денсаулық сақтаудың мемлекеттік емес секторы ұйымдарының қызметкерлері болып табылса, бюджет қаражаты немесе жұмыс беруші есебінен біліктілік деңгейін бес жылда бір реттен кем емес арттыру;

4) штат санының қысқаруына немесе мемлекеттік денсаулық сақтау ұйымдарының таратылуына байланысты қызметкер босатылған жағдайларда бюджет қаражаты немесе жұмыс беруші есебінен қайта даярлау;

5) Еңбек (қызметтік) міндеттерін атқаруға байланысты өміріне немесе денсаулығына келтірілген зиянды өтеу;

6) ұйымдарға немесе азаматтарға тиесілі байланыс құралдарын, сондай-ақ оның өміріне қауіп төндіретін жағдайларда азаматты жақын маңдағы медициналық ұйымға тасымалдау үшін кез келген көлік түрін кедергісіз және тегін пайдалану;

7) қызметтік тұрғын үй беру;

8) қызметтің жол жүру сипатына байланысты көлік шығыстарын өтеу;

9) өзінің кәсіби міндеттерін жоғары сапалы деңгейде орындағаны үшін көтермелеу;

10) өзінің кәсіби ар-намысы мен қадір-қасиетін қорғау;

11) медициналық қызметкер тарапынан немқұрайлылық немесе немқұрайлылық болмаған кезде азаматтың денсаулығына зиян келтіргені үшін кәсіби жауапкершілікті сақтандыру.

5.2. Мемлекеттік денсаулық сақтау ұйымдарының ғылыми-педагогикалық кадрларының біліктілігін арттыру және қайта даярлау бюджет қаражаты, жұмыс берушінің қаражаты, өз қаражаты есебінен, сондай-ақ басқа да тыйым салынбаған көздер есебінен жүзеге асырылады.

5.3. Медицина және фармацевтика қызметкерлері міндетті:

1) өзінің кәсіби міндеттерін тиісінше орындауға, пациенттерге құрметпен және ізгілікпен қарауға, медициналық этика мен деонтология қағидаттарын басшылыққа алуға;

2) аурулардың алдын алуға және азаматтардың денсаулығын нығайтуға жәрдемдесуге, медициналық көмек көрсетуге;

3) шұғыл жағдайларда халыққа шұғыл медициналық көмек көрсетуге міндетті;

4) халық арасында медициналық білім мен салауатты өмір салтын насихаттау бойынша жұмыс жүргізу;

5) медицина және фармацевтика қызметкерлерінің Ар-намыс кодексін сақтауға, дәрігерлік құпияны сақтауға, азаматтардың аурулары, жақын және отбасылық өмірі туралы мәліметтерді жария етпеуге;

6) өзінің кәсіби деңгейін үздіксіз дамыту және арттыру;

7) қажет болған жағдайларда консультация үшін басқа бейіндегі немесе біліктілігі анағұрлым жоғары мамандарды тартуға құқылы.

5.4. Кәсіптік міндеттерін атқару кезінде медицина және фармацевтика қызметкерлерінің өздерінің діни нанымдары бойынша қандай да бір іс-әрекеттер (әрекетсіздіктер) жасауына, сол сияқты олардың жеке тұлғалардың өмірі мен денсаулығына зиян келтіруге әкеп соғуы мүмкін діни рәсімдер мен рәсімдерді өткізуіне (жасауына) жол берілмейді.

5.5.  Әріптестермен қарым-қатынаста жұмысшылар:

1) жалпы қабылданған моральдық-этикалық нормаларды сақтауға, сыпайы және әдепті болуға;

2) риясыз көмектен бас тартпауға және егер пациенттің мүдделері талап етілсе, әріптестерінен өзі кеңес сұрауға;

3) басқа медицина және фармацевтика қызметкерінің кәсіби біліктілігіне көпшілік алдында күмән келтірмеуге;

4) қазақстандық медицинаның дәстүрлері мен жетістіктерін арттыру.

5.6. Медицина және фармацевтика қызметкерлерінің Ар-намыс кодексін сақтауы олардың кәсіби міндеті болып табылады.

5.7. Денсаулық сақтау ұйымының ұжымы оның басшысының шешімі бойынша медицина және фармацевтика қызметкерінің Ар-намыс Кодексінің ережелерін сақтамау фактісін қарауы және қарау қорытындысы бойынша қоғамдық айыптау шығаруы мүмкін.

5.8. Денсаулық сақтау ұйымдарының басшылары Ар-намыс Кодексінің мәтінін көрнекі үгіт-насихат орындарында орналастыруды қамтамасыз етеді.

6.Қызметкерлердің еңбек қатынастары.

6.1. Қызметкерлердің еңбек қатынастары Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасымен реттеледі.

6.2. Қызметкерлердің еңбегіне ақы төлеу Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасында ұжымдық шартта белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.

6.3. Ведомстволық бағынысты ұйымдардың басшыларын және олардың орынбасарларын, оның ішінде білім және ғылым ұйымдарын қызметке тағайындауды және қызметтен босатуды уәкілетті орган жүзеге асырады.

  1.  Мемлекеттік медициналық ұйымның медицина қызметкерінің осы Кодекстің ережелерін бұзғаны үшін жауаптылығы

7.1. Медицина және фармацевтика қызметкерлерінің осы Кодексті сақтауы олардың кәсіби борышы болып табылады.

7.2.    Егер әдеп нормаларын бұзу бір мезгілде құқықтық нормаларды қозғайтын болса, медицина қызметкері Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапты болады.

7.3.Медициналық және фармацевтикалық қызметкердің осы Кодексті сақтамауының барлық фактілерін "облыстық кардиологиялық орталық"ШЖҚ МКК Әдеп комиссиясы қарайды.

  1. Этикалық комиссияның өкілеттіктері

8.1. Этикалық комиссия (Комиссия) пациенттер мен Орталық қызметкерлерінің құқықтарын, қауіпсіздігі мен әл-ауқатын қорғауды, сондай-ақ клиникалық зерттеу материалдарын моральдық-этикалық және құқықтық бағалауды жүзеге асырады.

8.2. Комиссия қызметінің мақсаты адамның құқықтары мен қадір-қасиетін қорғау болып табылады.

8.3. Этикалық кодекс қағидаттарын өз қызметінің практикасына енгізу бойынша басқа медициналық ұйымдардың тәжірибесін зерделеу, қорыту және тарату.

8.4. Әдеп комиссиясына келіп түскен қызметкерлердің хаттары мен өтініштерін қарау.

8.5. Қызметкерлердің этикалық нормалар мен Этикалық кодекстің талаптарын бұзу фактілеріне байланысты мәселелерді қарау.

8.6. Әдеп комиссиясы әдеп нормаларын бұзу фактілеріне тексеру жүргізу туралы шешімге сәйкес: – тиісті салаларда (құқықтар, басқару, Экономикалық қауіпсіздік және басқалар) мамандар тартуға; – ақпарат барлық қажетті мән-жайларды анықтауға және объективті шешім қабылдауға көмектесетін өтініш берушілер мен басқа да адамдарды тыңдау үшін шақыруға құқылы.

8.7.Этикалық комиссия Этикалық кодексті бұзушыға этикалық кодекске әсер етудің әртүрлі шараларын қолдана алады.

  1. Этикалық комиссияның міндеттері

9.1. Этикалық комиссияның негізгі міндеттері:

а) Әдеп кодексінің мақсатына қол жеткізуге жәрдемдесу — қызметкерлердің өздерінің кәсіби міндеттерін лайықты орындауы үшін әдеп нормаларын, кәсіптік мінез-құлық қағидаларын және өзара қарым-қатынастарын белгілеу;

б) еңбек ұжымында қолайлы моральдық-психологиялық ахуалды қамтамасыз ету мақсатында этикалық жанжалдарды шешу, көмек көрсету, оның ішінде құпия консультациялар беру;